i kad mi dodjes ti tekst


Ljubav je tvoja kao vino duet Davor Radolfi Luce mala. Kad bi dosla ti.


Oliver Dragojevic Kad Mi Dođes Ti Piano Cover Instrumental Youtube

Pada noc puna strepnje nema te tu kraj mene a trebam te kao pjesnik svoju bol.

. OLIVER DRAGOJEVIC-KAD MI DODJES TI TEKST. E A Pada noc puna strepnje nema te tu kraj mene E H E A E a trebam te kao pjesnik svoju bol Na srcu mi studen zime na usnama tvoje ime i samo cekam dan da dodjes mi Ref. Počnemo mi mirno živjeti.

Verse 1 G Pada noc puna strepnje Am7 Nema te tu kraj mene G D7 G C G A trebam te kao pjesnik svoju bol G Na srcu studen zime Am7 Na usnama tvoje ime G D7 I samo cekam dan G C G Da dodes mi Chorus G C G A kad mi dodes ti D GD D I osmijeh vratis mi Am Sva patnja i bol G D GD D Zivota mog ce proc G C G U nocima bez. Života mog će proć. Sva patnja i bol.

Kad bi samo ljubit znala. Tekst pjesme Oliver Dragojevic - Kad mi dodjes ti. Tekstlyrics pesme Oliver Dragojević - Kad mi dođeš ti.

Počnemo mi mirno živjeti. Majko da li znas. Nema te tu kraj mene.

Kad mi dodjes ti. Kad Mi Dodjes Ti. Na srcu studen zime.

G C Pada noc puna strepnje nema te tu kraj mene G D G a trebam te kao pjesnik svoju bol G C Na srcu mi studen zime na usnama tvoje ime G D G i samo cekam dan da dodjes mi G D Ref. Kad u te nestane mi vire. Kad mi dođeš ti.

Pada noc puna strepnje. A kad mi dodjes ti i osmijeh vratis mi sva patnja i bol zivota mog ce proc u nocima bez sna ja tebe dozivam da dodjes mi ti i kao svi pocnemo mi mirno zivjeti Moj dan nema. Na srcu mi studen zime na usnama tvoje ime i samo cekam dan da dodjes mi.

Pada noć puna strepnje Nema te tu kraj mene A trebam te Kao pjesnik svoju bol Na srcu mi studen zime. A kad mi dodjes ti i osmijeh vratis mi sva patnja i bol zivota mog ce proc. Pada noc puna strepnje nema te tu kraj mene a trebam te kao pjesnik svoju bol.

Kad mi dodjes ti tekst Pada noc puna strepnje nema te tu kraj mene a trebam te kao pjesnik svoju bol Na srcu mi studen zime na usnama tvoje ime i samo cekam dan da dodjes mi Ref. A kad mi dodjes ti i osmijeh vratis mi sva patnja i bol zivota mog ce proc U nocima bez sna ja tebe dozivam da dodjes mi ti i kao svi pocnemo mi mirno zivjeti. A kad mi dodjes ti i osmijeh vratis mi Am D sva patnja i bol zivota mog ce proc G D U nocima bez sna ja tebe dozivam Am G D da dodjes mi ti i kao.

Translations of Kad mi dođeš ti English Lady_N. H E H A kad mi dodjes ti i osmijeh vratis mi Fm E H sva patnja i bol zivota mog ce proc E H u nocima bez sna ja tebe dozivam A E H da dodjes mi ti i. Pada noc puna strepnje nema te tu kraj mene a trebam te kao pjesnik svoju bol Na srcu mi studen zime na usnama tvoje ime i samo cekam dan da dodjes mi Ref.

Kad mi dodjes ti. Kad mi dodjes ti. Na srcu mi studen zime na usnama tvoje ime i samo cekam dan da dodjes mi.

Kad Mi Dođeš Ti Lyrics. Da dođeš mi ti i kao svi. 2000 CROATIA RECORDSOliver Dragojević - Kad mi dođeš ti Album.

A kad mi dođeš ti. Pada noc puna strepnje nema te tu kraj mene a trebam te kao pjesnik svoju bol Na srcu mi studen zime na usnama tvoje ime i samo cekam dan da dodjes mi Ref. A trebam te kao pjesnik svoju bol.

U noćima bez sna. Pada noć puna strepnje Nema te tu kraj mene A trebam te Kao pjesnik svoju bol Na srcu mi studen zime Na usnama tvoje ime I samo čekam dan Da dođeš mi REF. Na usnama tvoje ime.

Kad mi dođeš tiGlazba. A kad mi dodjes ti i osmijeh vratis mi sva patnja i bol zivota mog ce proc u nocima bez sna ja tebe dozivam da dodjes mi ti i kao svi pocnemo mi mirno zivjeti. A kad mi dodjes ti i osmijeh vratis mi sva patnja i bol zivota mog ce proc u nocima bez sna ja tebe dozivam da dodjes mi ti i kao svi pocnemo mi mirno zivjeti.

Kad mi dodjes ti. I osmijeh vratiš mi. Create and get 5 IQ.


5palbs Iemux9m


Kad Mi Dođes Ti Oliver Dragojevic Pdf


Kad Mi Dođes Centar Kulture


Oliver Dragojevic Kad Mi Dođes Ti Amazon Com Music


Oliver Dragojevic Kad Mi Dođes Ti Karaoke Youtube


Kad Sve Utihne Pdf


Bistrooki Oliver Dragojevic I Jasna Zlokic Kad Mi Dođes Ti Tekst Facebook By Bistrooki Pada Noc Puna Strepnje Nema Te Tu Kraj Mene A Trebam Te Kao


Oliver Dragojevic S Tekstom Kad Mi Dođes Ti Mpg Youtube


Kad Mi Dođes Ti Pdf


Oliver Dragojevic Kad Mi Dođes Ti English Subtitles Youtube


Kad Mi Dođes Ti Lyrics By Oliver Dragojevic Pada Noc Puna Strepnje


Dupini Kad Mi Dođes Ti Art Track Youtube


Kad Mi Dođes Ti Oliver Dragojevic Pdf


ღ Oliver Dragojevic Kad Mi Dodjes Ti ღ


Oliver Dragojevic Kad Mi Dođes Ti Lyrics Genius Lyrics


Oliver Dragojevic Kad Mi Dođes Ti Lyrics Letras2 Com


Oliver Dragojevic Kad Mi Dođes Ti Amazon Com Music


Akordi Oliver Pdf


Oliver Dragojevic Kad Mi Dodjes Ti Tekst I Tlumaczenie Piosenki Na Tekstowo Pl

Related : i kad mi dodjes ti tekst.